Széchenyi 2020

MIKRO-, KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK TECHNOLÓGIAI KORSZERŰSÍTÉSE CÉLÚ HITELPROGRAM

PROJEKTINFORMÁCIÓK

Mikro-, kis és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram keretében

folyósított kölcsön

Adós neve: AGRO-ROLL-96. Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság

Fogóeszköz finanszírozás tartalmának bemutatása:
Az igényelt hitel segítséget jelentett az elmúlt évi tartós energia és üzemanyagár emelkedés, a
forint euróval szembeni gyengülése, valamint a régóta nem tapasztalt mértékű inflációs
hatásnak köszönhetően jelentősen emelkedő működési költségek finanszírozása mellett, a
stabil készletgazdálkodás finanszírozásában.
Segítségével így lehetőségünk nyílott, nagyobb volumenű traktor és mezőgazdasági gép
áruként történő beszerzésére, mely tovább erősítette cégünk mezőgazdasági gépkereskedelmi
piacon betöltött pozícióját és hosszútávú, stabil munkahelyet tudtunk biztosítana a meglévő
munkatársaink számára.
Hitelprogram azonosító jele: GINOP-8.3.5-18/B

 

GINOP-5.3.17-21 - KKV KAPACITÁSBŐVÍTŐ TÁMOGATÁS

 

K2D VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER BEVEZETÉSE




PROJEKTINFORMÁCIÓK

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00725

„K2D Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Agro-Roll 96 Kft. életében”
- a Kedvezményezett neve: AGRO-ROLL-96. Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű
Társaság
- a projekt címe: „K2D Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Agro-Roll 96 Kft. életében”
- a szerződött vissza nem térítendő támogatás összege: 6 335 480 HUF
- a támogatás mértéke (%-ban): 40%
- a szerződött kölcsön összege: 7 919 350 HUF
- a kölcsön mértéke (%-ban): 50%
- a projekt tervezett befejezési dátuma: 2021.01.02
- a projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00725
- a projekt tartalmának rövid bemutatása:

A projekt célja, hogy üzleti folyamataik infokommunikációs támogatásának fejlesztése következtében
vállalkozásunk piaci pozícióját erősíteni, biztosítani tudjuk a cégünk működésének feltételeit a jövőben is,
ennek eredményeképpen növeljük ügyfeleink körét és elégedettségi színvonalát. Az új rendszer
alkalmazásával szeretnénk 21. századivá varázsolni a cégünket, bevezetésének célja a kollegák
adminisztrációs terhének csökkentése és a folyamatok felgyorsítása, úgy, hogy a vevőre maximális
figyelmet tudjunk fordítani és legyen időnk az internetes értékesítésre is. A debreceni székhelyünkön 10
munkatárs fogja a bevezetésre kerülő rendszert használni, akik mindannyian adatrögzítés szintjén fogják
használni a programot. A bevezetett rendszert vezetők, pénzügyi-számviteli és a gépszerelő kollégák,
eladók, valamint raktárosok is fogják használni a napi munkavégzés során.
A szoftver fejlesztés során megtörténik a felhasználói licencek megvásárlása és szakszerű bevezetése,
oktatása. A fejlesztés eredményeként komplex vállalatirányítási rendszert fogunk bevezetni. Az illesztés
zökkenőmentes megoldása gond nélkül kivitelezhető, mivel a papíralapú dokumentációt egyszerűen
felrögzítjük az új rendszerbe, a word/excel/szkennelt dokumentumainkat pedig tudjuk úgy optimalizálni
és átalakítani, hogy az exportálásuk ne jelentsen gondot. A fejlesztés 5 funkcionális területet fog érinteni,
melyek a következők: vállalati CRM, értékesítés terület, internetes értékesítés (vállalati webáruház)
terület, beszerzési, logisztikai terület mobil technikát használó megoldás (raktárkezelés), pénzügyi,
számviteli terület.
A jelenlegi rendszer a weboldal működésében a raktár és a pénzügyi folyamatok támogatásában nyújt
segítséget. Ez azonban a mai világban kevés, ahhoz, hogy a vállalat meg tudja őrizni versenyképességét a
piacon. Az egyik legfontosabb célkitűzés, hogy az értékesítési folyamat hatékonysága megnövekedjen.

A jelenleg működő rendszer az új rendszerrel teljes mértékben együtt tud működni. A projekt keretében
hardverfejlesztés is megvalósul. A most használt PC-k és okoseszközök megfelelő szoftveres és hardveres
erőforrással rendelkeznek, így az új rendszert problémamentesen kiszolgálják és a mobil eszközök
segítségével hatékonyabb munkavégzésre nyílik lehetőség a cégnél. A jelenleg hozzáférhető eszközök a
napi munkát támogatják a cégnél. A régi rendszer mellett az egyéb irodai munkák végrehajtása is a
rendelkezésre álló PC-ken történik.

PROJEKTINFORMÁCIÓK
Mikro-, kis és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram keretében
folyósított kölcsön
Adós neve: AGRO-ROLL-96. Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság

Forgóeszköz finanszírozás tartalmának bemutatása:
Az igényelt hitelt segítséget jelentett a készlet finanszírozásban, a pandémiás időszakban.
Segítségével így lehetőségünk nyílott, nagyobb volumenű traktor és mezőgazdasági gép
áruként történő beszerzésére, mely tovább erősítette cégünk mezőgazdasági gépkereskedelmi
piacon betöltött pozícióját és hosszútávú, stabil munkahelyet tudtunk biztosítana a meglévő
munkatársaink számára.
Hitelprogram azonosító jele: GINOP-8.3.5-18/B