Széchenyi 2020
MIKRO-, KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK TECHNOLÓGIAI KORSZERŰSÍTÉSE CÉLÚ HITELPROGRAM
PROJEKTINFORMÁCIÓK
Mikro-, kis és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram keretében
folyósított kölcsön
Adós neve: AGRO-ROLL-96. Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság
Fogóeszköz finanszírozás tartalmának bemutatása:
Az igényelt hitel segítséget jelentett az elmúlt évi tartós energia és üzemanyagár emelkedés, a
forint euróval szembeni gyengülése, valamint a régóta nem tapasztalt mértékű inflációs
hatásnak köszönhetően jelentősen emelkedő működési költségek finanszírozása mellett, a
stabil készletgazdálkodás finanszírozásában.
Segítségével így lehetőségünk nyílott, nagyobb volumenű traktor és mezőgazdasági gép
áruként történő beszerzésére, mely tovább erősítette cégünk mezőgazdasági gépkereskedelmi
piacon betöltött pozícióját és hosszútávú, stabil munkahelyet tudtunk biztosítana a meglévő
munkatársaink számára.
Hitelprogram azonosító jele: GINOP-8.3.5-18/B
GINOP-5.3.17-21 - KKV KAPACITÁSBŐVÍTŐ TÁMOGATÁS
K2D VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER BEVEZETÉSE
PROJEKTINFORMÁCIÓK
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00725
„K2D Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Agro-Roll 96 Kft. életében”
- a Kedvezményezett neve: AGRO-ROLL-96. Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű
Társaság
- a projekt címe: „K2D Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Agro-Roll 96 Kft. életében”
- a szerződött vissza nem térítendő támogatás összege: 6 335 480 HUF
- a támogatás mértéke (%-ban): 40%
- a szerződött kölcsön összege: 7 919 350 HUF
- a kölcsön mértéke (%-ban): 50%
- a projekt tervezett befejezési dátuma: 2021.01.02
- a projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00725
- a projekt tartalmának rövid bemutatása:
A projekt célja, hogy üzleti folyamataik infokommunikációs támogatásának fejlesztése következtében
vállalkozásunk piaci pozícióját erősíteni, biztosítani tudjuk a cégünk működésének feltételeit a jövőben is,
ennek eredményeképpen növeljük ügyfeleink körét és elégedettségi színvonalát. Az új rendszer
alkalmazásával szeretnénk 21. századivá varázsolni a cégünket, bevezetésének célja a kollegák
adminisztrációs terhének csökkentése és a folyamatok felgyorsítása, úgy, hogy a vevőre maximális
figyelmet tudjunk fordítani és legyen időnk az internetes értékesítésre is. A debreceni székhelyünkön 10
munkatárs fogja a bevezetésre kerülő rendszert használni, akik mindannyian adatrögzítés szintjén fogják
használni a programot. A bevezetett rendszert vezetők, pénzügyi-számviteli és a gépszerelő kollégák,
eladók, valamint raktárosok is fogják használni a napi munkavégzés során.
A szoftver fejlesztés során megtörténik a felhasználói licencek megvásárlása és szakszerű bevezetése,
oktatása. A fejlesztés eredményeként komplex vállalatirányítási rendszert fogunk bevezetni. Az illesztés
zökkenőmentes megoldása gond nélkül kivitelezhető, mivel a papíralapú dokumentációt egyszerűen
felrögzítjük az új rendszerbe, a word/excel/szkennelt dokumentumainkat pedig tudjuk úgy optimalizálni
és átalakítani, hogy az exportálásuk ne jelentsen gondot. A fejlesztés 5 funkcionális területet fog érinteni,
melyek a következők: vállalati CRM, értékesítés terület, internetes értékesítés (vállalati webáruház)
terület, beszerzési, logisztikai terület mobil technikát használó megoldás (raktárkezelés), pénzügyi,
számviteli terület.
A jelenlegi rendszer a weboldal működésében a raktár és a pénzügyi folyamatok támogatásában nyújt
segítséget. Ez azonban a mai világban kevés, ahhoz, hogy a vállalat meg tudja őrizni versenyképességét a
piacon. Az egyik legfontosabb célkitűzés, hogy az értékesítési folyamat hatékonysága megnövekedjen.
A jelenleg működő rendszer az új rendszerrel teljes mértékben együtt tud működni. A projekt keretében
hardverfejlesztés is megvalósul. A most használt PC-k és okoseszközök megfelelő szoftveres és hardveres
erőforrással rendelkeznek, így az új rendszert problémamentesen kiszolgálják és a mobil eszközök
segítségével hatékonyabb munkavégzésre nyílik lehetőség a cégnél. A jelenleg hozzáférhető eszközök a
napi munkát támogatják a cégnél. A régi rendszer mellett az egyéb irodai munkák végrehajtása is a
rendelkezésre álló PC-ken történik.
PROJEKTINFORMÁCIÓK
Mikro-, kis és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram keretében
folyósított kölcsön
Adós neve: AGRO-ROLL-96. Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság
Forgóeszköz finanszírozás tartalmának bemutatása:
Az igényelt hitelt segítséget jelentett a készlet finanszírozásban, a pandémiás időszakban.
Segítségével így lehetőségünk nyílott, nagyobb volumenű traktor és mezőgazdasági gép
áruként történő beszerzésére, mely tovább erősítette cégünk mezőgazdasági gépkereskedelmi
piacon betöltött pozícióját és hosszútávú, stabil munkahelyet tudtunk biztosítana a meglévő
munkatársaink számára.
Hitelprogram azonosító jele: GINOP-8.3.5-18/B
EURÓPAI UNIÓS TÁMOGATÁSBÓL MEGVALÓSULT
AZ AGRO-ROLL-96. KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÓ KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG
NAPELEMES RENDSZER TELEPÍTÉSE
2022 I 01 I 26
Az AGRO-ROLL-96. Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 2021. márciusában 1,84 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatást nyert a Széchenyi 2020 program keretében a „Megújuló energia használatát, energiahatékonyság növelését célzó épületenergetikai fejlesztések támogatása” című pályázati kiíráson. A fejlesztés során napelemes rendszer telepítése valósult meg hálózati villamosenergia-termelés céljából.
A fejlesztés célja a 4031 Debrecen, Harsona utca 55. (hrsz: 17189/87) szám alatt található székhelyünk épületére történő 13,95 kWp teljesítményű napelemes rendszer telepítése.
A fejlesztés lényegében közvetett módon hozzájárul cégünk eredményének növekedéséhez a működési költségek csökkentésével, amelyek stratégiai szemléletünket figyelembe véve a jövőben végrehajtandó fejlesztések szempontjából kiemelten fontos, hiszen kiemelt célunk a folyamatos fejlesztés a versenyképesség fenntartása érdekében. Ennek hatására a jövőben a cégünk alkalmazásában álló munkavállalók száma is emelkedhet, amely a helyi társadalmi-gazdasági mutatók javításához is hozzájárul.
A jelenlegi gazdasági helyzetben igyekszünk havi kiadásainkat a lehető legkisebbre csökkenteni. Az épületek fenntartása jelentős terhet rótt a költségvetésre, kiváltképp a téli időszakban. Cégünk a projektben szereplő épület üzemeltetése során nagyon magas energia számlákat fizetett ki az áramszolgáltató felé, mely jelentősen terhelte költségvetésünket, éppen ezért megújuló energia korszerűsítést kívántuk végrehajtani épületünkön, hogy csökkentsük magas energia számláinkat. Az épület energia csökkentése érdekében több alternatíva felmerült, melyek közül a napelem rendszer került kiválasztásra. Elkötelezettek vagyunk a megújuló energiaforrások hasznosításának propagálásában és lehetőségeinkhez mérten kivesszük részünket a környezettudatos megoldások alkalmazásában. Jelen beruházással is törekszünk a zöld energia kiaknázására, hiszen mindösszesen 13,95 kWp teljesítményű napelemes rendszer kiépítését valósítottuk meg.
Az infrastrukturális beruházás célja, hogy a folyamatosan növekvő volumenű, szükséges villamos energiát cégünk környezetbarát módon és gazdaságosan szerezze be. A csúcstechnológiát képviselő eszköz gyors megtérülési idejének köszönhetően a kezdeti nagyobb volumenű beruházás hamar megtérül. A fejlesztés cégünk mindennapi működését gazdaságosabbá teszi, az alacsonyabb működési költségek lehetőséget adnak cégünk fejlesztésére, mind technológiai, mind a humánerőforrás területén.
PROJEKTINFORMÁCIÓK
DIMOP PLUSZ 1.2.3/A-24
„Mikro-, kis- és középvállalkozások digitalizációjának támogatása egyműveletes kombinált hiteltermék”
- a Kedvezményezett neve: AGRO-ROLL-96. Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
- a szerződött vissza nem térítendő támogatás összege: 2 290 500 HUF
- a támogatás mértéke (%-ban): 45%
- a szerződött kölcsön összege: 2 290 500 HUF
- a kölcsön mértéke (%-ban): 45%
- a projekt tervezett befejezési dátuma: 2027.02.21
- a projekt azonosító száma:DIMOP PLUSZ 1.2.3/A-24-00029/25/DPKH1
- a projekt tartalmának rövid bemutatása:
A pályázat keretében megvalósítani kívánt fejlesztés célja vállalkozásunk digitális transzformációjának elősegítése, ügyfélkapcsolataink korszerűsítése, valamint az informatikai eszközparkunk megújítása annak érdekében, hogy megfeleljünk a modern technológiai elvárásoknak és fokozzuk működésünk hatékonyságát.
Elsődleges célunk egy mesterséges intelligencián alapuló chatbot-rendszer bevezetése webáruházunk felületén, amely az ügyfélszolgálati tevékenység automatizálásával gyorsabb, pontosabb és folyamatos ügyfélkiszolgálást tesz lehetővé. A chatbot képes lesz a leggyakrabban felmerülő kérdések azonnali megválaszolására, rendelési információk közlésére, panaszkezelés indítására, valamint a vásárlói döntéshozatalt segítő információk nyújtására is. Ezáltal jelentős mértékben tehermentesíti a humán ügyfélszolgálatot, miközben a felhasználói élmény javul, és nő az ügyfélelégedettség.
A chatbot bevezetésével célunk az is, hogy csökkentsük az ügyintézéshez szükséges időt, illetve biztosítsuk, hogy a vásárlók hétvégén és munkaidőn kívül is választ kapjanak kérdéseikre. Ez a fejlesztés hozzájárul a vevők megtartásához, az új ügyfelek megszerzéséhez, valamint a vállalkozás online jelenlétének és versenyképességének erősítéséhez.
A projekt másik fontos eleme a meglévő, elavult informatikai eszközpark részleges megújítása, amely magában foglal négy darab új számítógép beszerzését. A jelenleg használt számítógépeink technikai adottságaik miatt nem alkalmasak a Windows 11 operációs rendszer futtatására, amely a legújabb biztonsági és szoftveres követelmények teljesítéséhez szükséges. Az új eszközök lehetővé teszik, hogy munkavállalóink gyorsabban és biztonságosabban végezzék napi feladataikat, zökkenőmentesen használják a korszerű szoftvereket, illetve támogassák a digitális ügyfélkezelési rendszerek működését is.
A fejlesztés hozzájárul a munkavégzés hatékonyságának növeléséhez, az informatikai biztonság javításához, valamint a távoli munkavégzés feltételeinek biztosításához, ami a mai dinamikusan változó gazdasági környezetben elengedhetetlen.
Összességében a projekt célja egy olyan digitalizációs lépés megtétele, amely nemcsak technológiai, hanem működési szinten is elősegíti vállalkozásunk fejlődését, versenyképességünk növelését, valamint ügyfélkiszolgálásunk minőségének hosszú távú javítását. A bevezetett megoldások révén vállalkozásunk nyitottabbá válik a jövő technológiai kihívásaira, miközben stabilabb, hatékonyabb működést tud biztosítani mind a vásárlók, mind a munkatársak számára.
További információ kérhető:
AGRO-ROLL-96. Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
www.agroroll.hu
agroroll@agroroll.hu