Széchenyi 2020

Széchenyi 2020


PROJEKTINFORMÁCIÓK

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00725

„K2D Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Agro-Roll 96 Kft. életében”
- a Kedvezményezett neve: AGRO-ROLL-96. Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű
Társaság
- a projekt címe: „K2D Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Agro-Roll 96 Kft. életében”
- a szerződött vissza nem térítendő támogatás összege: 6 335 480 HUF
- a támogatás mértéke (%-ban): 40%
- a szerződött kölcsön összege: 7 919 350 HUF
- a kölcsön mértéke (%-ban): 50%
- a projekt tervezett befejezési dátuma: 2021.01.02
- a projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00725
- a projekt tartalmának rövid bemutatása:

A projekt célja, hogy üzleti folyamataik infokommunikációs támogatásának fejlesztése következtében
vállalkozásunk piaci pozícióját erősíteni, biztosítani tudjuk a cégünk működésének feltételeit a jövőben is,
ennek eredményeképpen növeljük ügyfeleink körét és elégedettségi színvonalát. Az új rendszer
alkalmazásával szeretnénk 21. századivá varázsolni a cégünket, bevezetésének célja a kollegák
adminisztrációs terhének csökkentése és a folyamatok felgyorsítása, úgy, hogy a vevőre maximális
figyelmet tudjunk fordítani és legyen időnk az internetes értékesítésre is. A debreceni székhelyünkön 10
munkatárs fogja a bevezetésre kerülő rendszert használni, akik mindannyian adatrögzítés szintjén fogják
használni a programot. A bevezetett rendszert vezetők, pénzügyi-számviteli és a gépszerelő kollégák,
eladók, valamint raktárosok is fogják használni a napi munkavégzés során.
A szoftver fejlesztés során megtörténik a felhasználói licencek megvásárlása és szakszerű bevezetése,
oktatása. A fejlesztés eredményeként komplex vállalatirányítási rendszert fogunk bevezetni. Az illesztés
zökkenőmentes megoldása gond nélkül kivitelezhető, mivel a papíralapú dokumentációt egyszerűen
felrögzítjük az új rendszerbe, a word/excel/szkennelt dokumentumainkat pedig tudjuk úgy optimalizálni
és átalakítani, hogy az exportálásuk ne jelentsen gondot. A fejlesztés 5 funkcionális területet fog érinteni,
melyek a következők: vállalati CRM, értékesítés terület, internetes értékesítés (vállalati webáruház)
terület, beszerzési, logisztikai terület mobil technikát használó megoldás (raktárkezelés), pénzügyi,
számviteli terület.
A jelenlegi rendszer a weboldal működésében a raktár és a pénzügyi folyamatok támogatásában nyújt
segítséget. Ez azonban a mai világban kevés, ahhoz, hogy a vállalat meg tudja őrizni versenyképességét a
piacon. Az egyik legfontosabb célkitűzés, hogy az értékesítési folyamat hatékonysága megnövekedjen.

A jelenleg működő rendszer az új rendszerrel teljes mértékben együtt tud működni. A projekt keretében
hardverfejlesztés is megvalósul. A most használt PC-k és okoseszközök megfelelő szoftveres és hardveres
erőforrással rendelkeznek, így az új rendszert problémamentesen kiszolgálják és a mobil eszközök
segítségével hatékonyabb munkavégzésre nyílik lehetőség a cégnél. A jelenleg hozzáférhető eszközök a
napi munkát támogatják a cégnél. A régi rendszer mellett az egyéb irodai munkák végrehajtása is a
rendelkezésre álló PC-ken történik.