GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

  • Milyen telefonszámon tudok a webáruházi rendelésemmel kapcsolatban érdeklődni?


    Dukát Eszter: +36 (20) 8052-920

  • Milyen telefonszámon tudok gépalkatrészek iránt érdeklődni?

    Bagi István:  mobil: +36 (70) 409-4001

  • Erőgépet és/vagy munkagépet szeretnék vásárolni, milyen telefonszámon tudok érdeklődni?

    Dukát Sándor: +36 (30) 9384-136

  • Elfelejtettem jelszavam, nem tudok a webáruházba belépni. Mi a teendőm, hogy újra beléphessek?

    Nincs más dolgod, mint a jobb felső bejelentkezés menüpontban az "Elfelejtett jelszó" fülre kattintani, ahol új jelszót igényelhetsz.

  • Hol módosíthatom személyes adataimat illetve adhatok meg új címeket?

    Bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található lenyíló fülben válaszd a "Saját fiók" menüpontot

  • Sérült, hiányos a kézbesített termék. Mi a teendőm?

    A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd!

  • Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?

    A termékek adatlapján, az értékelés fül alatt tudod osztályozni a terméket, vagy megírni arról véleményed. Köszönjük értékelésed!

  • Előutalásos fizetés esetén mire kell figyelni utaláskor?

    Amennyiben ezt a fizetési módot választod, kérjük fordíts nagy figyelmet arra, hogy a közlemény rovatba írd bele a megrendelési azonosítódat.

  • Előre utalásos fizetést választottam, azonban nem találom a számlaszámot!

    A számlaszámunk az oldal allján található "Vásárlási feltételek" fül alatt érhető el.

  • Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?

    Rendelésedet számlád elkészültéig lehetőséged van webáruházunk telefonos elérhetőségén keresztül lemondani.

  • Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm?

    Ebben az esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot telefonos elérhetőségünkön, vagy az agroroll@agroroll.hu címen.

  • Mikor kapom kézhez a vásárolt terméket?

    Házhoz szállítás csak hétköznapokon üzemel, munkaidőben. Néhány rendhagyó esetben, a forgalmi körülmények miatt a kiszállítás ideje kitolódhat, de többnyire 2 munkanapon belül megérkezik a rendelt termék. Megértésedet és türelmedet kérjük a kivételes esetekben.

  • Olyan terméket rendeltem amely nincs készleten, mikorra várhatom a beszérkezését?

    Amennyiben ilyen terméket rendelsz kollégánk felveszi veled a kapcsolatot üzenetben és tájékoztat a várható várakozási időről.

  • Házhoz szállítást kértem, de nem tartózkodom a szállítási címen az elkövetkezendő napokban.

    Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a webáruházas telefonszámunkon.

  • Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?

    Az oldalunk alján található szállítás menüpontban tájékozódhatsz.

  • Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

    Igen, természetesen van lehetőséged elállni a vásárlástól, bővebb információt a lap allján található Vásárlási feltételek fülön találhatsz.

  • Szeretnél észrevételt tenni az oldal működésével kapcsolatban?

    Az agroroll@agroroll.hu e-mail címen vágjuk a megkereséseket.

Nem találod amit kerestél? Vedd fel velünk a kapcsolatot a "Kapcsolat" menüpontban található elérhetőségeink valamelyikén.