GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések
- Milyen telefonszámon tudok a webáruházi rendelésemmel kapcsolatban érdeklődni?
Dukát Eszter: +36 (20) 8052-920
- Milyen telefonszámon tudok gépalkatrészek iránt érdeklődni?
Bagi István: mobil: +36 (70) 409-4001 - Erőgépet és/vagy munkagépet szeretnék vásárolni, milyen telefonszámon tudok érdeklődni?
Dukát Sándor: +36 (30) 9384-136 - Elfelejtettem jelszavam, nem tudok a webáruházba belépni. Mi a teendőm, hogy újra beléphessek?
Nincs más dolgod, mint a jobb felső bejelentkezés menüpontban az "Elfelejtett jelszó" fülre kattintani, ahol új jelszót igényelhetsz. - Hol módosíthatom személyes adataimat illetve adhatok meg új címeket?
Bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található lenyíló fülben válaszd a "Saját fiók" menüpontot - Sérült, hiányos a kézbesített termék. Mi a teendőm?
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd! - Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?
A termékek adatlapján, az értékelés fül alatt tudod osztályozni a terméket, vagy megírni arról véleményed. Köszönjük értékelésed! - Előutalásos fizetés esetén mire kell figyelni utaláskor?
Amennyiben ezt a fizetési módot választod, kérjük fordíts nagy figyelmet arra, hogy a közlemény rovatba írd bele a megrendelési azonosítódat. - Előre utalásos fizetést választottam, azonban nem találom a számlaszámot!
A számlaszámunk az oldal allján található "Vásárlási feltételek" fül alatt érhető el. - Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?
Rendelésedet számlád elkészültéig lehetőséged van webáruházunk telefonos elérhetőségén keresztül lemondani. - Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm?
Ebben az esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot telefonos elérhetőségünkön, vagy az agroroll@agroroll.hu címen. - Mikor kapom kézhez a vásárolt terméket?
Házhoz szállítás csak hétköznapokon üzemel, munkaidőben. Néhány rendhagyó esetben, a forgalmi körülmények miatt a kiszállítás ideje kitolódhat, de többnyire 2 munkanapon belül megérkezik a rendelt termék. Megértésedet és türelmedet kérjük a kivételes esetekben. - Olyan terméket rendeltem amely nincs készleten, mikorra várhatom a beszérkezését?
Amennyiben ilyen terméket rendelsz kollégánk felveszi veled a kapcsolatot üzenetben és tájékoztat a várható várakozási időről. - Házhoz szállítást kértem, de nem tartózkodom a szállítási címen az elkövetkezendő napokban.
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a webáruházas telefonszámunkon. - Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?
Az oldalunk alján található szállítás menüpontban tájékozódhatsz. - Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?
Igen, természetesen van lehetőséged elállni a vásárlástól, bővebb információt a lap allján található Vásárlási feltételek fülön találhatsz. - Szeretnél észrevételt tenni az oldal működésével kapcsolatban?
Az agroroll@agroroll.hu e-mail címen vágjuk a megkereséseket.
Nem találod amit kerestél? Vedd fel velünk a kapcsolatot a "Kapcsolat" menüpontban található elérhetőségeink valamelyikén.