Pályázatok

 

PROJEKTINFORMÁCIÓK

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00725

„K2D Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Agro-Roll 96 Kft. életében” 

 

  • a Kedvezményezett neve: AGRO-ROLL-96. Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
  • a projekt címe: „K2D Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Agro-Roll 96 Kft. életében”
  • a szerződött vissza nem térítendő támogatás összege: 6 335 480 HUF
  • a támogatás mértéke (%-ban): 40%
  • a szerződött kölcsön összege: 7 919 350 HUF
  • a kölcsön mértéke (%-ban): 50%
    • a projekt tervezett befejezési dátuma: 2021.01.02
    • a projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00725
    • a projekt tartalmának rövid bemutatása:

     

    A projekt célja, hogy üzleti folyamataik infokommunikációs támogatásának fejlesztése következtében vállalkozásunk piaci pozícióját erősíteni, biztosítani tudjuk a cégünk működésének feltételeit a jövőben is, ennek eredményeképpen növeljük ügyfeleink körét és elégedettségi színvonalát. Az új rendszer alkalmazásával szeretnénk 21. századivá varázsolni a cégünket, bevezetésének célja a kollegák adminisztrációs terhének csökkentése és a folyamatok felgyorsítása, úgy, hogy a vevőre maximális figyelmet tudjunk fordítani és legyen időnk az internetes értékesítésre is. A debreceni székhelyünkön 10 munkatárs fogja a bevezetésre kerülő rendszert használni, akik mindannyian adatrögzítés szintjén fogják használni a programot. A bevezetett rendszert vezetők, pénzügyi-számviteli és a gépszerelő kollégák, eladók, valamint raktárosok is fogják használni a napi munkavégzés során.

    A szoftver fejlesztés során megtörténik a felhasználói licencek megvásárlása és szakszerű bevezetése, oktatása. A fejlesztés eredményeként komplex vállalatirányítási rendszert fogunk bevezetni. Az illesztés zökkenőmentes megoldása gond nélkül kivitelezhető, mivel a papíralapú dokumentációt egyszerűen felrögzítjük az új rendszerbe, a word/excel/szkennelt dokumentumainkat pedig tudjuk úgy optimalizálni és átalakítani, hogy az exportálásuk ne jelentsen gondot. A fejlesztés 5 funkcionális területet fog érinteni, melyek a következők: vállalati CRM, értékesítés terület, internetes értékesítés (vállalati webáruház) terület, beszerzési, logisztikai terület mobil technikát használó megoldás (raktárkezelés), pénzügyi, számviteli terület.

    A jelenlegi rendszer a weboldal működésében a raktár és a pénzügyi folyamatok támogatásában nyújt segítséget. Ez azonban a mai világban kevés, ahhoz, hogy a vállalat meg tudja őrizni versenyképességét a piacon. Az egyik legfontosabb célkitűzés, hogy az értékesítési folyamat hatékonysága megnövekedjen.

     

     

     

    A jelenleg működő rendszer az új rendszerrel teljes mértékben együtt tud működni. A projekt keretében hardverfejlesztés is megvalósul. A most használt PC-k és okoseszközök megfelelő szoftveres és hardveres erőforrással rendelkeznek, így az új rendszert problémamentesen kiszolgálják és a mobil eszközök segítségével hatékonyabb munkavégzésre nyílik lehetőség a cégnél. A jelenleg hozzáférhető eszközök a napi munkát támogatják a cégnél. A régi rendszer mellett az egyéb irodai munkák végrehajtása is a rendelkezésre álló PC-ken történik.